Eρευνα των Διαγνωστικών Κέντρων BIOMEDIGEN για την ποσοτική μέτρηση των αντισωμάτων IgG-SARS-CoV-2


Στα πλαίσια της έρευνας που πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία των Διαγνωστικών Κέντρων BIOMEDIGEN για την ποσοτική μέτρηση των αντισωμάτων IgG-SARS-CoV-2 συμμετείχε ένας αξιόλογος αριθμός υγειονομικού προσωπικού, τα αποτελέσματα της οποίας παρατίθενται στον παρακάτω πίνακα.


Στον πίνακα των αποτελεσμάτων διακρίνεται η ημερομηνία της 2ης δόσης όπου έκανε το εμβόλιο ο κάθε εξεταζόμενος, η ημερομηνία της εξέτασης, το αποτέλεσμα, η μονάδα μέτρησης των αποτελεσμάτων καθώς και η εταιρεία στης οποίας το μηχάνημα πραγματοποιήθηκε η επεξεργασία και ανάλυση των δειγμάτων.


Στη συνέχεια, θα ακολουθήσει επανέλεγχος του παραπάνω πλήθους εξεταζομένων εξήντα (60) ημέρες μετά την ημερομηνία της αρχικής εξέτασης. Ο επανέλεγχος αυτός απαιτείται ώστε να ολοκληρωθεί η έρευνα των Διαγνωστικών Κέντρων BIOMEDIGEN και να αξιολογηθεί το αποτέλεσμα για τη μέτρηση του τίτλου αντισωμάτων έναντι του Covid-19.


Eρευνα των Διαγνωστικών Κέντρων BIOMEDIGEN για την ποσοτική μέτρηση των  αντισωμάτων IgG-SARS-CoV-2
logo


Aνακοίνωση



Το Διαγνωστικό Κέντρο Biomedigen στην οδό Παπαναστασίου 3 την Κυριακή 07/03 θα εφημερεύει. Οι ώρες για το κοινό θα είναι από τις 08:30 έως τις 14:00.

 



Υπεύθυνη ιατρός εφημερίας, Σπανάκη Αθηνά.

 



Την δύσκολη εποχή του COVID-19, πάντα δίπλα σας!

Όλα για την Υγεία!




Η κακή ψυχολογία είναι σύμμαχος της παχυσαρκίας


Η κακή ψυχολογία είναι σύμμαχος της παχυσαρκίας


Μην αφήσετε τον κορονοϊό πέρα από όλα τα αλλά να σας παχύνει! Εκμεταλλευτείτε το χρόνο σας φτιάχνοντας υγιεινά σπιτικά σνακ! Επενδύστε στην αναζήτηση υγιεινών υλικών που θα απογειώσουν τη γεύση σας, θα ενισχύσουν το ανοσοποιητικό σας σύστημα, θα σας γεμίσουν ενέργεια και βιταμίνες και θα φροντίσουν ταυτόχρονα τη σιλουέτα σας.


Η κατάσταση που ζούμε τον τελευταίο χρόνο έχει επηρεάσει τα συναισθήματα αλλά και τη διατροφή μας. Είναι γνωστό πως όταν δεν είμαστε καλά ψυχολογικά συχνά καταφεύγουμε στην υπερβολή και στην υπερφαγία ιδίως σε γλυκά αναζητώντας τη χαμένη μας ενέργεια πόσο μάλιστα όταν αυτό συνδυάζεται με τον εγκλεισμό στο σπίτι όπως στην προκειμένη περίπτωση.


Το θέμα όμως είναι ότι το τελικό αποτέλεσμα και η προσθήκη βάρους τελικά θα μας επηρεάσει ακόμη πιο αρνητικά και για αυτό το λόγο πρέπει να αντισταθούμε στην εύκολη λύση πρόσκαιρης χαράς που στο τέλος θα μας απογοητεύσει. Ας επενδύσουμε στη σωστή διατροφή του εαυτού μας αλλά και της οικογένειας μας γιατί μην ξεχνάμε για όσους έχουμε παιδιά είμαστε το παράδειγμα τους αλλά και για όσους δεν έχουν είναι οι ίδιοι το παράδειγμα του εαυτού τους. Ας εκμεταλλευτούμε το χρόνο μας λοιπόν υγιεινά...


Μην παραλείπετε το πρωινό και βασικό σας γεύμα. Προσθέστε την υπερστροφή που λέγεται αβοκάντο στο πρωινό σας και φτιάξτε μια γευστική τορτίγια, τοστάκι με τυρί cottage και τοματίνια, γάλα με νιφάδες βρώμης και κουάκερ!


Έχουμε χρόνο για δεκατιανό, ας προτιμήσουμε γιαούρτι με μέλι και καρύδια αντί σοκολατίνα, χειροποίητη μπάρα με ταχίνι και αποξηραμένα δαμάσκηνα αντί σοκοφρέτα.


Μην ξεχάσετε το μεσημεριανό σας γεύμα να το συνδυάσετε με μπόλικη σαλάτα αλλά χρησιμοποιείστε με μέτρο την τροφή θαύμα που λέγεται ελαιόλαδο. Φάτε ψάρι πλούσια πηγή πρωτεϊνών, βιταμινών, ιχνοστοιχείων όπως ο φώσφορος αλλά και των γνωστών, θαυματουργών ω-3 λιπαρών οξέων που φροντίζουν τη σωστή εγκεφαλική λειτουργία μας, έχουν αντιφλεγμονώδη δράση, προστατεύουν την καρδιά μας, και αλλά πολλά, που θα χρειαστώ πολλές σειρές να τα αναλύσω.


Μην ξεχνάτε τα όσπρια, ένα πλήρες γεύμα που παρέχει ενέργεια, πρωτεΐνες, φυτικές ίνες, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία και αποτελεί βασικό συστατικό της γνωστής σε όλους μας μεσογειακής διατροφής.


Ακολουθείστε το εξαιρετικό πρότυπο μεσογειακής διατροφής με την κατανάλωση ελαιολάδου, οσπρίων, δημητριακών, φρούτων και λαχανικών, κατανάλωση ψαριού και μέτρια κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων χαμηλή κατανάλωση κρέατος και μην παραλείψετε ένα ποτήρι κόκκινο κρασί.


Πρόκειται για ένα διατροφικό πρότυπο αξιοζήλευτο παγκοσμίως καθώς σύμφωνα με μελέτες, γνωστότερη εκείνη των επτά χωρών απέδειξε πως όσοι ακολουθούσαν αυτό το πρότυπο διατροφής εμφάνισαν χαμηλότερη νοσηρότητα και θνησιμότητα. Ας εκμεταλλευτούμε λοιπόν αυτόν τον σύμμαχο που προάγει το σημαντικότερο αγαθό μας που λέγεται υγεία!


Φρουτοσαλάτα για το απογευματινό μας διάλειμμα άλλωστε έχουμε χρόνο τώρα να καθαρίσουμε περισσότερα φρούτα, βασική πηγή ενέργειας και πλούσια πηγή βιταμινών και αντιοξειδωτικών, συμμάχων του οργανισμού μας.


Το βράδυ ας ζωγραφίσουμε τις σαλάτες μας με χρώματα, προσθέτοντας ποικιλία λαχανικών, πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνες Α, C, Β, Κ, φυλλικό οξύ και αντιοξειδωτικά παρέχοντας ασπίδα στον οργανισμό μας σε πολλές ασθένειες. Προσθέστε πρωτείνη είτε ένα αυγό ή λίγο τυρί ή ένα μικρό κομμάτι κοτόπουλο, αλλά και φυτικής προέλευσης πρωτεΐνες, είτε είναι κινόα, ξηροί καρποί, φασόλια ή σουσάμι στη σαλάτα σας! Άλλωστε οι πρωτεΐνες παίζουν πολλαπλό ρόλο στον ανθρώπινο οργανισμό και χρησιμοποιούνται σε πλήθος λειτουργιών, κυριότερη η δομική τους λειτουργία, καθώς αποτελούν δομικό συστατικό τους δέρματος και των οστών μας, αλλά και των νυχιών και των μαλλιών μας, επίσης ανοσολογική, ρυθμιστική και μεταφορική λειτουργία οπότε συνάμα απαραίτητη δημιουργώντας επίσης ένα αίσθημα κορεσμού που βοηθά στο να αποφύγουμε τα γνωστά τσιμπολογήματα.


Αν παρόλα αυτά πεινάσετε, προτιμήστε ρυζογκοφρέτες ή σπιτικό ποπ κορν, ή ακόμη καλύτερα κουνουπίδι, μπρόκολο, αγγούρι και καρότο με λεμόνι αντί τσιπς βλέποντας την ταινία σας. Περάστε χρόνο στην κουζίνα σας λοιπόν εφόσον η διάθεση και ο χρόνος σας το επιτρέπουν αλλά έξυπνα και εποικοδομητικά!


Μαγειρέψτε με παιδεία. Χορτάστε αλλά με στυλ και γνώση. Και μη ξεχνάτε να γυμνάζεστε γιατί νους υγιής εν σώματι υγιεί. Η γυμναστική μπορεί να γίνει το αγχολυτικό μας και μαζί με σωστή διατροφή η ασπίδα της καρδιάς μας και γενικότερα της υγείας μας. Μην αφήσετε τη δύσκολη κατάσταση που ζούμε να βλάψει την υγεία αλλά και την αυτοπεποίθηση σας!


Καλή συνέχεια σε όλους κι εύχομαι σύντομα επιστροφή στην κανονικότητα και στην παλιά, καλή μας καθημερινότητα. Επέλεξα αντί να γράψω ένα άρθρο με επιστημονικούς όρους να εστιάσω στην ουσία, χρησιμοποιώντας απλά, κατανοητά λόγια γιατί η ουσία έχει όντως σημασία.


 


Κλινική Διατροφολόγος, Διαιτολόγος Διαγνωστικών Κέντρων Biomedigen


Σπανάκη Δέσποινα


ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΙΕΣ ΔΕΡΜΑ


Οι κηλίδες, το ξηρό και φολιδοειδές δέρμα αλλά και τα εξανθήματα είναι μερικές μόνο από τις συνέπειες όταν δεν εντάξουμε στην ζωή μας την σωστή διατροφή.


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Δελτίο Τύπου


Τα Διαγνωστικά Κέντρα BioMediGen, με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους συμπολίτες μας, ενημερώνουν ότι την Τετάρτη 28 Οκτωβρίου θα παραμείνουν ανοικτά. Πιο συγκεκριμένα, θα εφημερεύει το Διαγνωστικό Κέντρο επί της οδού Λ. Παπαναστασίου 3 (μικρή Παπαναστασίου) από τις 08:00 έως τις 16:00 για την άμεση εξυπηρέτηση κάθε περιστατικού.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Δελτίο Τύπου


Σεβόμενοι απόλυτα τους συμπολίτες που μας εμπιστεύονται καθημερινά προσερχόμενοι στα Διαγνωστικά Κέντρα Biomedigen, θα θέλαμε να δηλώσουμε ότι η αξιοπιστία μας και ο απόλυτος σεβασμός προς τον άνθρωπο αποτελούν για εμάς τις βασικότερες αξίες. Αξίες αδιαπραγμάτευτες.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Στρες και καρδιά


Επιστημονικές έρευνες έφεραν στην επιφάνεια μηχανισμούς με τους οποίους η ενεργοποίηση του στρες, οδηγεί σε ασθένειες.
Distres, δηλαδή δυσπροσαρμοστικό στρες, το οποίο τροφοδοτεί νοσογόνους μηχανισμούς.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ